torsdag, augusti 16, 2007

Semestrar

Jag tar till mig av påtryckningarna.. Det har varit ont om vettigt liv på denna blogg från min sida senaste tiden. Däremot har många av Er bloggat flitigt i sommar och det är riktigt skoj! Hoppas ni hittat alla nya spännande bloggare som sagt hej!

Dessutom ser jag att många hittar hit via följande länkar och ger länkande bloggarna med nylig trafik ett hedersomnämnande.

finula.blogspot.com
99procentflata.blogspot.com
hanusi.blogspot.com
mizaru.blogg.se
gaykvitter.blogg.se
bruden.blogspot.com
miss-soulwars.blogspot.com
poeten.se/irene
linnahihufvudstaden.blogspot.com
tessaworld2.blogspot.com
stifflert.blogspot.com
ninis.wordpress.com
tjorvig.blogspot.com
filippasandh.blogspot.com

Jag ska försöka ta mig i kragen och styra upp mitt eget bloggande när semestern är över. Får jag vara lite oförskämd och fråga om det finns några önskeämnen?

16 kommentarer:

Hejhopp sa...

Kommer ingen trafik från min sida? Har ju länkat till er rätt länge. Dock utan den där fina loggan, som jag ska försöka få in när jag kommer underfund med hur man gör. :)

hobbit sa...

Hej Blomma :) Jo då, det kommer trafik från dig och tack så mycket för länkandet!

Men för att förklara statistikunderlaget, så ser jag bara vilka som som använt en länk för de senaste hundra sidladdningarna (vilken för närvarande motsvarar cirka 12 timmar.)
Däremot är mitt minne längre än så :)

Hejhopp sa...

Ah! :)

Däremot kommer det faktiskt inte särskilt många till min blogg via er på hbtq! Det är konstigt, jag trodde folk drällde in här. Men de kanske läser allt i RSS-läsaren. De flesta nrå min sida märkligt nog från google, sen finns det många som når mig från andra bloggar.

Bloggvärlden verkar handla mkt om att locka läsare till varandra som nån sorts solidaritet! Intressant.

Anonym sa...

Äntligen!
Hurra
kram, majs

Anonym sa...

Du kan väl skriva lite om fotboll och Marta från Umeå..

Eller om:

Mat
Musik
Sex
Glädjeflickor
Aik

Typ :)

Anonym sa...

Var ingen här och kollade på flatlegenderna Tegan and Sara på Malmöfestivalen i förrgår? *besviken* Jag skulle skriva om det själv om det inte var för att jag är extremt mycket i garderoben och alla som känner mig vet att de är mina största hjältar...

hobbit sa...

Åh, jag var alldeles för långt ifrån Malmö. Enda trösten är att jag såg dem för ett par år sedan och det från första raden. Upptäckte låtar på den spelningen som inte lyste lika starkt innan (på CDn) och det hade vart härligt att höra dem nu då de precis släppt en ny en...

Anonym sa...

Underklädesreklam med kvinnor för kvinnor.

Maria sa...

Kan man ansluta sig till blaggarmén kantänkas?

Hanna sa...

Kul att jag bidrar med en del läsare! Jag skulle dock blir glad om du vill ändra min adress i länklistan, numera bloggar jag på http://www.hanusi.wordpress.com - tack :)

Torpan sa...

Hej hej! Tänkte bara säga att jag tagit bort min blogg "Life according to Torpedo" precis, så du kan ta bort den från länklistan. :) Tack!

Stifflert sa...

Tja Hobbit! Vart har du gjort av RSS-grejen. Gillade den... Gör inte du det?

Maria sa...

testar igen... Vill vara med på rullen ju! :)
www.sombergmanfastbattre.blogspot.com

Maria sa...

Tack! Men det verkar som att länken inte riktigt funkar... Hm.
http://www.sombergmanfastbattre.blogspot.com/
/Maria

Anonym sa...

Har du fortfarande semester??
Miss joooo :)

Anonym sa...

Härligt initiativ att samla upp HBTQ-bloggandet! Mer sånt, vi bör vara solidariska med varandra! :-)

Sveriges bloggarmé