torsdag, maj 22, 2008

Gästbloggare

Jag har glädjen att presentera den första gästbloggaren. Det är Annie som författar http://komtillmin.blogg.se!

Det är ännu tid att anmäla intresse för att gästblogga. Eftersom det antagligen inte är så tydligt ungefär vad jag förväntade mig så kanske det blir klarare om jag citerar mig själv ur ett mail till Annie angående gästbloggeri.

"Bakgrunden till att jag tyckte det vore fint med en eller flera gästbloggare är just tidsbrist

[...]

Jag tänkte mig som så att det vore toppen om gästbloggaren återkom lite då och då med nya inlägg, frekvensen på dessa hade jag inte tänkt att definiera men mina förväntningar är ca 1-3 inlägg i månaden. Vidare med fria tyglar att skriva sådant som gästbloggaren finner läsvärt, och att detta publiceras direkt i bloggen, givetvis i gästbloggarens namn. Knyter du ihop ett inlägg så kan det vara både av seriös eller humoristisk karaktär, pendlar själv ganska friskt mellan ämnen och nivåer av allvar."

Inga kommentarer:

Sveriges bloggarmé